Naše usluge
Potreban vam je partner na kojeg se možete
osloniti.
Možete računati na nas.
Uvijek imajte na umu da je vaša sopstvena odluka da uspijete važnija od bilo koje druge.
Abraham Lincoln
Poruka uspješno poslata
Popunite formu
Online registracija firme
Registaciju vašeg preduzeća ćemo obaviti bez vašeg dolaska u Crnu Goru. Sve što nam je potrebno od vas jeste specijalno punomoćje, a brigu o svemu ostalom prepustite našem timu. Mi vam dajemo mogućnost da umjesto vas pripremimo svu neophodnu dokumentaciju. Sve što je potrebno je kopija pasoša i minimum jedan EUR osnivačkog kapitala. Jednostavana registracija preduzeća se sastoji od samo nekoliko klučnih koraka. Ukoliko želite da direktor vašeg preduzeća bude osoba iz Crne Gore, mi Vam nudimo usluge nominee direktora.
- Rješenje o osnivanju firme
- Odluka/Ugovor o osnivanju
- Statut preduzeća
- PIB
- PDV
- Carinski broj
- Digitalni sertifikat
- Pečat firme
- Račun kod banke, devizni račun
Ukoliko ipak odlučite da fizički budete prisutni, mi smo tu za sve vaše potrebe (transfer sa aerodroma, rezervacija hotela,...).
Računovodstvo i revizija
Pored poreskih i administrativnih olakšica, naša računovodstvena agencija pruža i kompletnu organizacionu podršku, sa ciljem da vaše poslovanje bude dodatno olakšano.
Za obradu računovodstvene dokumentacije koriste se najsavremeniji softveri i primijenjuju međunarodni računovodstveni standardi. Za potrebe klijenta organizujemo i uslugu revizije.
U sklopu računovodstvenih usluga klijent dobija: vođenje glavne knjige, ulaznih i izlaznih faktura, obračun zarada, povraćaj PDV-a, registar osnovnih sredstava, vođenje zaliha, obračun zakupa i honorara, sastavljanje (godišnjih i periodičnih) bilansa, izrada konsolidovanih izvještaja, kao i obavljanje ostalih poslova za potrebe klijenta.
U skladu sa potrebama klijenta, usluge revizije organizujemo na nivou interne i eksterne revizije. Posao računovodstva i revizije propisan je zakonom i preduzeća ga moraju izvršavati u određenim rokovima.
Virtuelna kancelarija
Zakon zahtijeva da svako preduzeće mora imati adresu za prijem službene pošte i adresu sjedišta i prije same registracije preduzeća. Nemate razloga za brigu, naša usluga pod nazivom Virtuelna kancelarija, je tu za vas.
Omogućavamo vam da se zvanično nalazite na prestižnoj adresi u centru Podgorice i uspješno poslujete sa raznim partnerima i industrijama, bez tradicionalnog kancelarijskog prostora. Mi za vas primamo svu dolaznu poštu i preusmjeravamo je na dogovoreni način, koji je takođe u skladu sa vašim potrebama i željama. Takođe, u ovu uslugu uključeno je i čuvanje dokumentacije i administrativna podrška, a po potrebi i angažovanje virtuelnog asistenta. Poslujte efikasno gde god da se nalazite bez troškova tradicionalnog kancelarijskog prostora. Ovo je idealno rješenje za početke na novom tržištu, mali biznis ili veliki biznis koji se radi od kuće, kao i za one koji žele da se prošire na nova tržišta bez dodatnog rizika.
Poresko i finansijsko savjetovanje
Poresko planiranje je dobra praksa u upravljanju preduzećem. Poreski savjetnik priprema adekvatnu poresku strategiju u upravljanju preduzećem, optimizuje poreske obaveze i umanjuje poreski rizik.
Ispravnim pristupom poreskim obavezama postiže se minimizovanje iznosa poreza, koje ste u obavezi da platite i otvara se mogućnost za planiranje sredstava u druge svrhe. Poresku optimizaciju postižemo u skladu sa zakonom i međunarodnim sporazumima o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja.
Finansijsko savjetovanje je analiza trenutnog finansijskog stanja preduzeća, kao i pronalaženje načina kako ga poboljšati. Analizom, postavljanjem finansijskih ciljeva, planiranjem aktivnosti i kontrolom ispunjenosti postiže maksimiziranje profira.
U okviru finansijskog savjetovanja možemo vam ponuditi: finansijske analize za interne potrebe ili potrebe investitora, upravljanje obrtnim sredstvima, finansijsko planiranje, izradu biznis plana.
Licence
Osnivanje preduzeća je prvi korak za pokretanje biznisa u Crnoj Gori a u nastavku ćemo predstaviti i sljedeće korake.
- Ugostiteljske objekte
- Maloprodajne objekte
- Skladišta i veleprodaje
- Izgradnju zgrada, hotela i slično
- Rent-a-car
- Taksi
- Turističke agencije
- Kladionice, automat klubovi i ostale igre na sreću
- Građevinske dozvole
- I ostale dozvole za sve djelatnosti koje su dozvoljene zakonima Crne Gore
Pružamo potpunu podršku u evidentiranju svih zakonskih uslova koje morate ispuniti da bi dobili dozvolu/licencu za bavljenje određenim poslom. Nakon toga se pristupa postupku pribavljanje licence za rad koja je preduslov početka rada bilo koje djelatnosti.
Dozvole za rad stranaca
Ukoliko ste izvršni direktor ili zaposleni preduzeća u Crnoj Gori, potrebno je da imate dozvolu za boravak i rad.
Organizujemo svaki korak ovog postupka čime se eliminiše mogućnost greške i cijeli proces završava veoma brzo i efikasno
Potrebna dokumentacija
- Dokaz iz države porijekla da niste pravosnažno osuđivani za krivično djelo
- Pasoš sa minimum važenja dodatna tri mjeseca u odnosu na datum boravka u CG
- Pisana ponuda poslodavca
- Diploma o stečenom obrazovanju
- Nostrifikacija diplome
- Ljekarsko uvjerenje izdato u Crnoj Gori
- Zdravstveno osiguranje
- Dokaz o obezbijeđenom smještaju
- Original lista nepokretnosti
Za ovu dozvolu je neophodno lično prisustvo prilikom predaje dokumentacije (kada se vrši fotografisanje i uzimanje otisaka), kao i prilikom preuzimanja dozvole.
Uz dozvolu za boravak i rad moguće je pribaviti i ostale dozvole za boravak u Crnoj Gori:
- Spajanje porodice
- Boravak po osnovu vlasništva nekretnine
- I drugi načini boravka u Crnu Goru
Pravne konsultacije
Dobar savjet pravnika Vam može unaprijediti i ubrzati posao, ali i uštedjeti značajna sredstva. Naš pravni sektor pruža kompletnu pravnu podršku Vašim poslovnim procesima.
Prateći tok razvoja firme, vršimo sve vrste usluga od definisanja poslovne ideje, odabira pravne forme, registracije preduzeća i statusnih promjena, do savjetovanja u procesu zapošljavanja i pronalaženje oprimalnih rješenja, podrška u realizaciji poslovnih ideja, povezivanje učesnika i maksimalna zaštita interesa klijenta i pomoć oko ispunjavanja svih zakonskih uslova shodno poslu koji obavljate. Redovno pratimo zakonske promjene i brinemo o potrebama naših klijenata sa pravnog aspekta.
Područja koja pokrivamo:
- Kompanijsko pravo
- Radno pravo
- Ugovorno pravo
- Compliance i legal advisory
- Pravni izvještaj / legal diligence reports (LDDR)
Ostale usluge
- Ekonomsko državljanstvo – licencirani agent vam obezbjeđuje crnogorsko ekonomsko državljanstvo. Ekonomsko državljanstvo je moguće obezbijediti i za članove porodice.
- Administrativni poslovi
- 365/24/7 – naš tim je stalno na raspolaganju ukoliko klijent ima potrebu da u bilo koje doba dana dobije željenu informaciju
- Obavljanje platnog prometa – za klijente koji nemaju vremena da čekaju u redovima ili su često u pokretu, obavljamo online bankarstvo u zemlji ili u inostranstvu. Ova usluga se dodatno definiše i može da varira: od ograničenja u obavljanju platnog prometa, do potpunog preuzimanja cjelokupnog plaćanja
- Prevođenje – u saradnji sa prevodilačkim biroima, organizujemo prevođenje na sve jezike, sa ovjerom sudskog tumača
- Servisiranje i naplata potraživanja - svojim dugogodišnjim iskustvom omogućavamo klijentima da na najbrži i najefikasniji način naplate svoja potraživanja
- Preuzimanje i usmjeravanje zaposlenih